Sommaren har kommit in i hjärtat!

Jag hhar en riktigt bra idag...
Sommar värme nu i em och allt känns bara bra.

Kom hem fr assistent-jobbet i tro om att ja och Emma skulle kolla film hemma hos mig så inställd på panikstäd men sen visade de sig att hennes gubbe skulle ut i kväll så får vara hos henne för hennes son ska ju sova osv.. Men satte på mig klackisarna och tog en städrunda med lite go musik iaf =)

Blev bjuden på lunch idag av min underbara brukare o hennes man på Lövings(?) ateljé =)
God god god mat =)
Men tog soppan för bara den kostade 135..
Men väl värda pengarna!
Orkade lite mer än hälften bara...
Men kanonmysigt =)

Känns som denna sommaren kommer bli bättre än jag kunde ana!
Jag ser verkligen fram emot att ha tre veckor av bara vila..
Lägger inte massa vikt i att solen promt ska skina hela tiden utan blir de regn så få ja väl köpa mig ett fint regnställ!
Inte mer med de!

Nä ska ta o lägga in lite bilder på datan nu tror ja =)

O&O/illA Pilla SommarBrilla =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0