Latest news!

Lite av vad som hänt sen ja tömde mobilen sist!



Underbara Ctina & Micke fick sin lilla tös till slut =)
Underbart vacker sak!
Först  två korten är hon ca 19 timmar bara =)







Sen på Valborgshelgen var de lite spelning med goda vänner och folk =)
Alla vara goa och glada!
Både Jossan & Sandra var hemma =)






Var ute med assistansjobbet och åkte en lördag.
Stannade vid en gammal lanthandel som hade allt mellan himmel och jord i sin lilla söta affär mitt i ingenstans =)
Var panik kissenödig så fick låna deras dass och efter en promead genom alla slingriga gånar mella damtrosor och durksalg mm. hittade vi toan. Och vilket underbart duschdrapperi de hade då =)
Var nästan berädd att riva ner skiten o stoppa i väskan =) NÄSTAN!






Haft mera jobbiga nätter utan sömn!
De är vidrigt vad hjärnan kan bli ovän med kroppen!






Elliot o JossanTossan Var på visit en lördag bara utan vidare!
Jättemysigt att ha dem här =)
Alltid välkommna !







Undrar ofta på vad ja skulle göra utan denna Quinna !!
Min älskade Lollo!
Älskar dig och vill att du ska veta att så nära familj du är kommer ja aldrig komma igen!
Älskade vännen !
Tack för du finns i mitt liv och alltid har orken att lyssna, hjälpa och gråta med mig!
Tack!






That´s all for now babes....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0