..... Ingen ork alls!

Sitter på jobbet och gör inget alls vettigt fram till två!
Ätit lite soppa o så men ork !?
Ska bara ta mig i kragen o göra de sista på jobbet nu och sen gå och sola lite för att få lite ork och värme!

Tänker jämt att - "Idag ska ja skriva världens bästa och längsta inlägg!" Men blir allt för sällan så!
Mått skit ett tag nu och så fort man tror att de är på väg över kommer ngt som tar ner en ännu mera!
Kan inte fatta att livet kan suga sån ankballe som det faktiskt gör ibland!

Men men... Bara att kliva upp på morgonen ska sömen ur håret, tacka en högre makt för de vänner man har som alltid finns och köra igång dagen... Hur mycket kroppen och psyket än strejkar!
Känns som jag inte göra annat än jobbar och stirrar i taket hemma.

Men nu är det iaf snart sommar !
UNDERBART!

Blir KISS i Stockholm med goda vänner i Juni och lite egentid där uppe med.
Sen Blir de lite annat gott som jag inte avslöjar här!
Sommaren ska bli bra oavsett vilket väder de än blir.
Lägger inte allt hopp på lite sol utan bara sak njuta av den årstiden i år.
Tror jag missade sommaren totalt förra året.
Kommer inte på ngt som hände så då.... hmmm....

Nä dax att sparka igån maskineriet igen nu!
ORK???

O&O/illA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0