Nackspärrsfaaaanskap!

Vaknade i dag pigg som en lärka och skulle kliva ur sängen när jag kände att ja inte kunde röra nacken..
Paniken bara steg.
Vad är detta? Vad händer med min kropp?
Stoppade i mig alvedon o väntade o väntade .. Inget hände.
Visste att vi låg en vikarie back redan innan idag =(
Men dålig samvete som FAAAAN ringde jag till jobbet o sjukskrev mig.
Efter lite sömn o ett par varma dushar så var ja bara lite stel i nacken.

Ringde Jolene o kom fram till att vi verkligen behövde ny gummistövlar!
Strosar ner till stan o drar in på Trätorgetsskor !
Världens bästa skoaffär!
Hittade KANON-fina stövlar.
Och pimpade dem med fina sidenband dessutom!


Sen drog vi en repa på lindex för Jolene behövde hårspännen.
Kom ut med massa annat än hårspännen =)
Hittade fingerhandskar på rea o en ny maskara!


Hem o tvättade sen o fixat.
Käkade sen sen kvällsmat på Gondolino o snackade massa skit bara.
Helt underbart!


Och nu sitter jag med väldigt rak rygg på en alldeles för lågg pall och tre kuddar för min riktiga skit-pall fr Jysk har dött.
Trillade baklänges igår när jag satt vid datan =(

SKIRPALL!

Aja.. sånt ere..
Det är dagen i ett nötskal faktiskt.

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0