livet i stort...

Man börjar ju undra vart detta ska sluta !?
Hur ska livet utspela sig?
Man ser sina närmaste ha de sina och man börjar kanske fundera på familj o jox..
Kanske är dax att dra ett streck och gå vidare men vad gör man då med alla kännslor som blir till över?
Alla bra och dåliga kännslor?
Ska de verkligen vara så här att vara den man vill?
Hm...

Var nere i Gbg i helgen o hälsade på min älskade Jossantossan och hennes karl Oskar + deras nya tillskott Elliot =)
Jag är världens stoltaste GUDMOR!
Han var verkligen världens finaste =)
Vilken liten sak! Hans fötter var lika stora som mina tummar!





Jag o Jossan passade på att ha lite kvalitetstid med ost, kex, smågodis o lite vin =)

På lördagen drog vi och spenderade lite pengar på kläder o skit =)

Så helgen har varit bra iaf =)




I veckan har katterna funnit sig mer o mer kan man lugnt säga...
Både bra o dålig...


Mina små älsklingar l'mnade en överaskning i handfatet medans ja var på jobbet...


Nu får man Klappa Tage iaf =)






Das was alles 4 now =)

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0