Framsteg!

Det nya året blir bara bättre och bättre!
NU JÄVLAR!

Väntar nu på att kaffet ska sjunka (kokkaffe).
Njuter som fan över att jag äntligen skrivit lappen till grannen om att han är så efter att han inte ens kan lista ut hur man öppnar luckan till luddfiltret på torktummlaren!
Skönt!

Hade Avera kväll i fredags med massa goa brudar som ja umgås med för sällan! Underbart!
Liza och Sara stannade till kl 2 och drack lite vin o snackade karlar! =)
Helt fantastiskt!

Det enda som är negativt just ni är att jag jobbar varända helg tills Mars med nya assistent jobbet men jag trivs så bra så de gör mig inget... inget alls faktiskt.

Ska nog ta de lugnt iaf...


Annars trillar allt på med massa jobb, föreläsningar, möten o nästa vecka ska de bli gymmet minst två dagar!
Börjat sola igen och de är så skönt att känna lite ljus! Ska vara brun o fin till våren nu.. Kan man ju hoppas iaf =)

Nä dax för en kopp nu!

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0