Mitt liv i ett nötskal..

Vaknar - Trött! Inte lite sömnig utan VERKLIGEN slut!
Funderar över dagen som grytt - Hmmm skit 14 timmar kvar innan jag slutar... Om jag har tur.. Usch
Blir sen - Får springa till jobbet (första för dagen) och snubblar nästan över den okända mannen som tydligen tyckte det var legetimt att sov i min trappuppgång i natt!? Men hallo: Ja får ju betala hyra som alla andra... Gör de du med.
Ringer hyresvärlden från jobbet - Sura kolegor o en hyresvärld som inte svara! Usha!
Har ett underbart jobb - Kolegor man kan vilja slå ihjäl ibland o bara be dem att sluta snacka skit om alla o skaffa sig riktiga problem!
Vännerna smsar under dagen - De vill ha ngt! Inte bara va.. Utan jämt ha ngt! JÄMT!
Möten - Tror man "Gött sitta inomhus i två timmar o fika på det --> GULD!" ... NÄ, trodde du de skulle gå bra!? HA! Nä gnäll, gnäll o mer gnäll... Smörgåstårta ---> Mmmmm! NÄ! Chefen har inte lärt sig att ja är laktosint. efter ca två år.. Ingen annan där heller för den delen! FUCK IT! Jag har kiwisar i kylen!
Trött..

POSITIVT är att Jolene o Lollo alltid är goda o glada!


Men när ska ja träffa dem då?
Hur orkar folk?
Sjuk fortfarande men orkar inte vara isolerad hemma längre!

Fake it untill U make it!

Tänkte ja skulle göra massa bra saker i dag efter jobbet men nu är ja bara gråtfärdig igen..
TRÖTT, LIPIG O HUNGRIG!
De är nu man vill ha ngn som pysslade om en men alla har ju ngt annat..
Lollo har Tomas, två jobb o skåne
Jolene har barnen o familjen
Tholle har Julia o sina saker
Far o Mor ska vi inte ens nämna... Om hela ansvaret ligger på mig kan de lika gärna kvitta!

Önskade ngn stans att man inte blev så likgiltig men nu blir jag sån...
Orkar inte leta ihjäl mig efter positiva saker!
Jag vill inte ngt längre!
Inte alls faktiskt!

Jag har valt att inte skaffa barn!
ALLTSÅ har jag inte ansvar över ngn annan än mig själv!
Kan då alla som tror att ja ska fixa deras liv och överhuvetaget tror att jag är intreserad bara syna sömarna lite närmare!

O&O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0