Jobba kanske är en flykt iaf?

Hmmm börjar undra om de inte är så att i stället för  att ta tag i mitt liv så jobbar ja hela den vakna delen av mitt dygn?! Möjligt?

Blev både trött, glad o fick mer smak av allt i helgen..
Vad hände? De vet ja!!!
Varför? Hmm?? Kändes rätt!
Hur gör vi nu? Vad har vi inte testat?

Jag har inen kontroll!!!!
Jag vill ha kontroll!!!!
Varför blev det så jobbigt igen?
Måste man välja nu igen?

Gör ja ngn illa såhär?
Usha!

Jobbar iaf till måndag!
Då e ja ledig! FINALY!!!

Har ett par goda vänner att falla tillbaka på och jag ser grymt mycke fram till helgen!!!
LÄNGTAR!
Som ms J sa... NU SKA VI HA KUL!!!

ORK!?
NÄ!!!
NU -----> SOVA!

Nattnatt!
O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0