Förvirrad!

Jag vet inte vad jag vill eller känner längre!
Man skulle kunna tro att ja är på smällen eller ngt just nu..
Hormonvåger som heter duga.
Försöker verkligen att se positivt men när allt hopar sig o allt som skulle kunna gå fel gör de och lite till så får jag verkligen kämpa för att hålla masken även bland mina närmaste vänner!
OJ vilken bitterfitta jag kan vara men att få ballkonghandtaget i handen i år IGEN är inge vdare och vaktmästare som inte dyker upp osv... GALET!

Men nu ska jag försöka vända på detta...
Har ju varit uppe och städat sen sju i morses på min lediga dag då min kära vän Jolene tittade in igår och frågade om jag hade haft inbrott.. Hrm =)
Och strax efter fick jag hadtaget i handen.. SUCK!
Kände inte för att ha hit vaktis utan att städa undan och räknade kallt med att de skulle komma inna 12 aif.. nedå!
Så nu har jag ett moppskaft fastkilat mot dörren på ballkongen så inte dörren blåser upp... fick efter satt dit den klätra in genom förstret... fullt med snö! Hurrra!!! NOT!
Men men ... Nu är de ju rent iaf..

Haft ngt att bli glad över idag men jag tänker inte skriva vad de är för det är  bara min sak att bli glad över =)
Jag har iaf längtat efter denna kännslan och det har INGET med kärlek att göra bara lite må-bra-kännsla!

Ska ta tag i min matlåda nu o sen iväg till Lollo och mysa o skvallra lite !! Längtat efter kvällar med te o mys med henne i flera år nu !! Och äntligen!

Jag ska bara sluta vara citrontant nu så kanske ja mår bättre =)
Trött konstant men de går nog över snart!
Hade ju ledig dag i dag men långt kvar till nästa men jag har inte så långa dagar nu iaf =) STORT +!!

Ska försöka lista ut hur jag ska installera min kamera till datan så kommer de nya bilder sen =)
LOVAR!

PUSS

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0