Bloggberoende!

Har man inget liv får man leva genom nätet verkar de som..
Läser bloggar så ja tror ja håller på att spy tillslut efter all info om allt..
Tankar kring vissa uttalanden som kan verka lite knasiga osv.. slutar med att jag får ont i huvet o får kolla vad folk har skrivit nu igen eftersom jag har blandat ihop bloggarna o innehållet ... HRM!

Mår fortfarande löjligt bra eftersom min lilla magkänsla bara växer och ger mig ny energi =)

Har hunnit sola efter jobbet, fikat ganska länge med Sandra, Lagat lite exklusiv midda(korv m bröd) och ska nu gubbalura innan vi ska på bokrean i natt =)

UNDERBART!

Jag ska kanske skaffa katt igen efter att pratat med en väns mamma vars kompis hade gått bort och lämnat ett par kattpojkar kvar i denna värld! Tror de hette Ture o Tagen men vi får se hur de går...

Nä ska ta tag i denna dagen ( de som e kvar) o göra ngt ja väntat på i över ett dygn!
HÅLL TUMMARNA!

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0