Visste de!

Det får fan aldrig kännas som om de har vänt va!?
Jag har nu fått schema o allt verkar gå åt rätt håll och man börjar känna energin renga in igen.
Solen skiner o ett par dagar bokad på favvojobbet!

Men så klart ska du kolla upp mig och bry dig och dessutom dömma mig o sura över ngt du inte vet ngt om!
Fan kan du inte bara aceptera att jag faktiskt inte är som hon och är det ngt du undrar så fråga mig o lita på mina svar!
Jag skulle aldrig såra en så nära vän på de sättet oavsett vad du har pysslat ihop i ditt huve!
Jag är din vän och jag trodde du var min!
Fan vi har kännt varandra så länge ju!

Ja men ok... Bara att ringa om de är ngt!
FRÅGA INNAN DU TRASSLAR TILL DE I HUVET !!!

Sen prata ja med mamma igår med och nu är det inte långt ifrån att jag hämtar henne hit!
Skiter i allt o tar henne därifrån!
Ingen borde få bo där uppe uppi alla idioter!

Nä nu ska ja bara städa lite till o sen ta o dra till jobbet!
Massa att fixa med nya schemat men orkar inte nu!


O&O/illA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0