Så var de bevisat!

Uppenbarligen inget kvar att hämta i stan!
Fick reda på igår att jag fått ett vik. på mitt jobb som senare blir en tjänst (förhoppningsvis)!
Och jag kommer att gå på schema och det är en helt jävla underbar nyhet i min värld!
Jag har jobbat på inrigning i fan flera år nu o jobbat mest helger!
Varit konstant jagad av jobbet och alltid varit orolig att inte få ihop pengarna för varje månad!
Jobba storhelger o skit jämt!
Bara obekväm arbetstid!
Aldrig kunnat planera ngt!

Ringde de mina i stan som jag ville dela denna nyhet med!
De gav inte så mycke resultat kan man säga!
En skulle ringa upp... ringde aldrig, en svarade inte ens och andra orkade inte!
Den enda som kom o firade var Johnny som åkte fr Nässjö!
Bjöd på öl och var glad för min skull!

Kanske vart de lite svart på vitt att man kanske inte har så mycke att hämta i Falköping längre!

Kankse dax att dra vidare snart!

Kan inte mina vänner bara förstå och vara glada för mig?
Kanske till o me slänga in ett grattis o en kram?

Aja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0