Rutig i huvet!

Japp i dag är det fan rutigt!
Ena drar mig hit o andra dit!
Gillar verkligen ett av mina jobb o hatar verkligen ett annat..
Vill bara ha rent hemma o orkar inte städa...
Försökt ta mig an disken i två dar nu!
Det tar bara stopp!
Brukar vara positiv men nu är allt tomt.
Förstår varför folk inte vill jobba helg!
Det finns ju så mycke andra trevliga saker att göra i stället!

Vet inte vart jag ska ta vägen längre!
Skulle ju bara ta två veckor men nu blev de tre och jag vet inte vad jag ska tycka om de!
Jag vill verkligen inte ta de personligt men jag tror jag har analsyret sönder de med som allt annat!
Jag vet att jag inte ska tänka så mycke o dra saker så långt i huvet att jag blir rutig men nu är jag sån att jag gör de!
Ville ju inte känna så här på ett tag men nu gör jag de igen och jag vet inte hur jag ska få de att sluta att växa i min mage!
Kännslan är den samma men så fort jag börjar tänka börjar jag ifrågasätta och jag vet varken in eller ut längre!

Vad ska ja säga?
Vad ska ja göra?
Hur ska man känna?
Hur FAN tänger man AV?
HUR?

Nä ska väl ta o göra ett nytt försök på disken igen då!
FAN VA TRÅKIGT!

O&O/illA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0