På skvallerpressen!!!

Vad är nytt?
Jo Är konstant trött och är nu sjukskriven veckan ut till o börja med!
Fått nya knölar att bråka med o de visa sig vara värren än trott...
Kommer bli en ny opertion antagligen i nästa månad skulle ja tro...
Med en veckas sängliggande på sjukan efter...

Går nu på en dubbel antibiotikakur o starka smärtstillande för denna knölen ska gå tillbaka o sen blir de antaglien opertionen när kroppen orkar...
hmmm...
Inte kul men blir la bättre efter allt sen..

Ber mina nära o kära om ursäkt om ni känner er undanskuffade men har som inte orkat med ngt de senaste...
Knappt orkat ta mig till jobbet o mitt hem har förfallit...
Hoppas ni inte tagit de personligt... Det har alla fått lida för nu!

Ska väl snart orka igen!


O&O/ en liten o trött illA

Kommentarer
Postat av: Jolene

Skruttan! Jag finns här om de e nått. Sällskap, handla eller vad som. KRAMAR!

2009-09-24 @ 10:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0