Klumpen i magen bara växer!

Pratade precis med mamma!
Jag vill bara ta en kärra o komma upp o hämta henne!
Hon är värd så mycke mer ön skiten i Mattmar!
Verkligen!
Jag hoppas verkligen att hon inser snart att hon måste dra sig ur skiten!
Hon kan ju ha hundar o dyl. här o kanske ett bättre jobb mm.
Om inte så för min egen skull vill jag ha henne närmare!
Att kunna ses o ta en kaffe o snacka lite skit =)
Fan inte sett henne på snart ett år.
Jättebra med telefon kontakten men jag saknar verkligen henne ibland!
Alla behöver sin mamma oavsett vad de säger!
Min mamma är den bästa och jag kan för min själ inte förstå varför hon inte kan få de bättre!
Hon har kämpat hela jävla livet och är verkligen värd allt som är bra men får bara mer skit!
Jag kan lätt säga att hon är min förebild i livet!
Hon har fan aldrig gnäll om ngt när vi var små och jag önskade att jag kunde varit äldre och stått bakom henne genom skillsmässan men jag forstod inte då!
Jag önskade verkligen att jag bara kunde hämta henne hit!
Jag vill ha min mamma här!
Det skulle vara så skönt o veta om att hon hade de bättre!

Saknar dig mamma!



Jag kommer alltid att finnas här!
Dotra di!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0