Inget räds mig numera!

För jag tänker inte ändra på situationen som den ser ut nu!
Jag kom hem igår fr en underbar resa i både småland o i känslor och kom därifrån med ngr extra cm =)
Känner mig på topp igen även om de var jobbigt att åka hem ...

Jag är frammåt och igång.
Jag har underbara vänner o bekanta som bara kan göra mig till en bättre männska.
Jag kommer aldrig att låta ngn annan göra valen åt mig och jag vet att jag alltid kommer landa på fötterna, knäna ibland men det gör inget... för då kan man resa på sig o sätta plåster på såren!

Känns som jag har hittat rätt med allt...
Gillar körsbärsvinet i trappen o allt annat med... men lite värme om kvällarna hade nog inte varit fel ;)


nu blir de rock n roll o akvariestäd åt Herbert!

O&O/illA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0