Work, work and more work!

Tja vad finns det att säga då!?
Jag jobbar o jobbar.. inte mycke mer,.. typ!
Jobbar natten igen nu och jobbat 8 till 17 innan idag så kommer att nanna gött som skam när jag slutat sen 07.30 =)

Har trots allt varit en kanonvecka!
Trots allt jobb o smärtan som nu är tillbax igen och håller mig vaken om nätterna!
(Väntar bara tills lön så man kan kolla upp det igen)
Åkade cabben med Lollo i veckan och lyssnade på nya sommar-blandskivan =)
Helt underbart asså!

Min kära vän Lollan ska gifta sig i augusti nu och det ska bli kanonroligt!
Jag är så glad att hon o Franz har hittat varandra=)


Herregud mer då?
Hmmm...
Tja ... Ja..
Fått massa goda nyheter för övrigt men det tänkar jag faktiskt inte skriva upp här=)
Det ska jag jha för mig själv=)

Nä Hänga sista tvätten nu och frysa in fikabröt för veckan innan jag sätter mig o väntar på att få gå hem ..
See Yah!

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0