Underbara lediga och lata dag=)

Kan fan inte haft en bättre dag !!!
Har tatt mig ledigt!
Först blev det en promenad i goan ro ner till ICA och handla lite förnödenheter, sen hem o städa, tvätta o dusha o så..
 Sen kom Lollan!  mys med kaffe o skitsncka som bara vi kan =)
Efter det dök min lilla Malin upp.. mycket trevligt.. slutade med en tacos midda!
Efter ett tag kom även Jossan efter att övningskört lite..
Malin drog hem och sen kom Offi och då drog även Lollan hem..
Kollade på Twilight tillsammans och bara myste!
Fy fan vilken inderbar film!
Fick lånaböckerna av Jossan i kväll så nu blir det mysbyxor på och tända ljus så fort jag blir klar med tvätten..

Fan.. alltså vad jag har underbara vänner!
Även om allas liv är upp o ner så hjälper det att ses såhär!
Jag har inte mått såhär bra på länge!

Även om jag jobbat nätter i helgen kan jag säga att det varit den bästa på länge!
Känns som vissa spärrar släppt!
Jag kan slappna av!
ÄNTLIGEN!

Ficklite bilder fr i sommras av Jossan nu!
        

Fan vad jag saknar sommaren!
Frihet!
Blont hår o röda skor!
Jag lyfter min Screwdriver för dig Fr. Decibel!

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0