nothing comes for free!

herregud!
ränade för första gpngen på en halv evighet igår!
råkade boka det värsta konditions-spinning-passet någonsin!
jag fick avbryta o halvspy en stund för att efter dum som man är kliver på cykelfaaaan igen!
men jag klarade det =)
efter det blev det bastu med Lollo o massa snack!

   +      =  

har pluggat o tvättat i dag o varit skolan o hållit igång i ett sen i morses!
man måste hinna med massor men det är värt det i slutändan iaf!
nästa vecka avslutar jag vårdpedagogiken! sen är det bara en kurs kvar att avsluta sen är det FÄRDIGT!
har enunderbar lärare som har lång pass med handledning med mig !
kommer dit, diskuterar det som ska i en-två timmar, sen blir det gemensam rökpaus och kaffe, efter det kär vi sista timmen/timmarna!
underbart!
Ingvor har varit en pärla under detta året!

nä ska mosa in tvätten i garderoben nu innan det blir liggande hela veckan!

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0