Lättjan talar för sig själv!

Är man lat så är man... (Vad med kan man säga?)


Toapappret tog slut förra veckan ngn gång. Inget konstigt med det tycker man.
Jag visste att jaghade mer på förådet men lat som man är så drar man ut på lidandet in i det sista för det är ju tydligen så j*vla jobbigt att gå et trappa upp på förådf*nskapet o hämta mer!
NÄ man plågar sig o letar igenom lådor, handväskor o andra utrymmen i lägenheten efter pappersnäsdukar. SUCK!
I kväll efter mång om o men var jag tvungen att gå upp o hämta mer papper eftersom sista näsduken i hela lägenheten nu var förbrukad och man vet hur irriterande det är att sitta på morgonpinken utan att ha ngt att torka med.
Så upp en hel trappa och hämtar en hel famn full med papper så jag slipper springa snart igen!
Kommer ner och ska packa ner pappret i den rosa mjölkkannan i hallen jag har pappret i och ser...
Tro på F*N att det ligger en rulle där iaf!
EN rulle !!!
Fy F*tt i F*N!
IRRITATION!

Men nu vet jag att det inte är värt att dra på det!
Det slår tillbax!

Men är detta mitt värsta problem så har jag inte så fruktansvärda problem.. eller hur!? ;)

see yah reel soon!

O&O/illA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0