Här har man gått runt och jobbat natt...

... Och samtidigt funderat på massa saker..
Vad gör du för att visa att du älskar mig?
Har jag missuppfattat allt?
Vem är du som tror att DU kan smitta MIG med DITT dåliga självförtroende?
Vem sa att du var välkommen?
Vad /vem är du?

Jag vet inte men känns som jag fastnat i skiten bara för att hålla dig borta..
Kanske bara för att de förtjänar bättre..
Ja kanske...

Det mest tragiska är att det enda jag ville var att förstå hur du funkar men jag har listat ut att inte ens du vet det..
Du är en osäker tonåsflicka fast i en vuxen kvinnas kropp..
Du är tragisk!
Och jag kommer aldrig att släppa eller förlåta det bla. du gjorde!
Hur mycke du än gnäller o blänger på fiket ..
HAHA jag är fortfarande bättre än dig och jag vet mer än du tror!
Tro mig!

nä ska vänta ut sista timmarna här nu och fundera ut hut jag ska lägga upp dagen!

Jo.. Fick deklarationspapperna igår.. Tjoho!
Massa pengar  att spendera i sommar!
(För vissa människor har vuxit upp och låter inte mamma o pappa betala ens skit när man är vuxen) HAHA

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0