HA HA!

ja man kan ju säga att en tjej som har en sk. allergi mot sin katt (som slog ut väldigt läglig) kanske inte ska skaffa en hund då!
eller!?
men vad vet jag!? HAHA

men men det finns viktigare saker att bry sig i=)
jo den lilla byrån jag köpta i går och allt med den har slutat med ett jätteprojekt!
ni står jag (dag 2) upp till knäna med grejjer i hela lägenheten för jag ska möblera om i hallen, sen i garderoberna, i rummen mm...
herregud ... VAD HAR JA GJORT!?
men det slutar nog väl..
ska fixa lite till innan jag lägger ner för dagen..
lär ju inte få jobba i morron heller antar jag... hrm..

innan jag avslutar..
dagens låt blir denna:
http://www.youtube.com/watch?v=Qg7jA-H-jMo

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0