FÄRDIG!

Är äntligenfärdig med skolan nu!
Jag kan se mig i spegeln och vara nöjd med två färdiga yrkesutbildningar =)

(Om jag vimsar till det när jag skriver i detta inlägget kan det vara att klockan är mitt i natten och jag sitter på jobbet)

Fan min första vakna natt på nya jobbet!
Herregud.. Blir bra med pengar nästa månad!
Har bara inte riktigt listat ut hur jag ska lösa denna månaden än men det löser sig väl hoppas jag!

Ja vad ska man säga!?
Livet flyter på. Jobbar massor precis som jag vill ha det. Har även numera ett privat liv, ovent men man vänjer sig säker att ha tid till vänner och annat roligt!

Lite avundsjuk på mina kära vänner som super skallarna i bitar på Tattoobåten men vad ska man göra.
Nästa år kanske!?

Sitter Just nu som sagt på jobbet och väntar på att nattpatrullen ska komma vid 04,00 och att brödet ska tina så jag kan göra i ordning frukost tills morgonen.
Hade  städschema på jobbet i natt. Klart.
Inte en människa vaken nu heller... Jag är utråkad.

Tja vad mer har hänt.
Jo  kanske inte skrivit det innan men har fått sommarvik. på mitt favvo jobb!
Känns kanon att få vara åtta veckor i sträck där o bara mysa med gull ungarna där=)
Och dessutom numera få betalt för
det!

Har nu varit vaken sen kl 07,00 i morses.. klockan är ca tre.. slutar 07,15. Hem, byta om och sen till skolan på möte inför intervjun med skolstyrelsen"
Jag har tydligen blivit utnämd att förspråka Usk-utbildningen!
Bra eller dåligt vet jag inte än =)

nä ska ta ett varv o kolla blöjjor nu..

Hörs o ses

O&O/illA 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0