AAAAAAAAH VA GÖTTANS DÅ!

Dagen började väl inte så bra när man vaknar och inser att jag skulle ha träffat min lärare för en kvart sen!
NEJ!
Ringer till henne och förklarar läget!
Tur att man har vanan innen att stressa på morgonen! Man är ju timvikarie =)
stressar iväg och väl där väntar jag bara på att få dödsstöten att man har massor kvar att göra innan jag kan avsluta sista kursen!
Men till min förvåning så börjar min lärare stryka uppgifter
-"Detta kan du, det här har du gjort, detta kan du" mm.
Underbart!
Jag har bara en uppsatts kvar att skriva sen är jag klar!
Blir antagligen ett MVG dessutom!
FY FAN VA GÖTT ATT BLI KLAR!



Man kan bara inte fatta att man snart är klar =)
Det gå som inte in i huvet!
AAAAAAAAAAAAAH!

Sen var det hem o fixa lite innan jobbet!
Jobba 12 till 16.
Värt!?
NO!
Sen komma dit och få reda på att de ändrat schemat IGEN!
Bara skitjobb som ingen annan vill ha!

nä nu ska jag fira med att dö på soffan!

O&O/illA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0