Vilken vecka..

Ja vad kan man säga?!

Saknar Lollo massor och jag hopppas att du kommer hem snart!
Kan inte fatta hur jag skulle klara mig utan dig..

Jag längtar hem till Jämtland massor och hela livet känns väldigt struligt nu med allt!
Jag hoppades att denna sommaren skulle visa mig lite hur jag kanske ville ha livet men jag har som sagt inte kommit så långt..
Jag vill komma ifrån Falköping men inte lämna mina älsklingar!

Har varit massa med Jossan det sista dygnet.. Ska hjälpa henne att flytta till Gbg på fredag..
Vet inte om jag vill att hon ska flytta men hen verkar lycklig med Oskar och jag gillar honom...
Han är Godkänd (med stort G).¨

Dagens låt :
http://www.youtube.com/watch?v=SWE6dZMPhT0

Undrar vad som kommer att hända till hösten nu?
Jag vill bara upptäcka allt innan jag bestämmer mig!
Jag vill ut i mitt liv
Jag vill hitt tryggheten i Dig med stort D (du vet vem du är)

Har städat lite snabbt nu hemma och njuter snart av en varm dusch och tänker lite.
Kanske är dax att tänka lite egoistiskt ett tag för att må bra.

Jag missar ju inte crusingen helt i helgen även om jag jobbar 8-21 både lördag o söndag.
Vi ska till utst. på dagen med jobbet och det är ju kanonroligt.
Jag ser fram emot det.
Jag vill bara att magvärken ger sig och att jag får lite ork.

Nä dax att göra slag i saken!

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0