Jobb o flytt!

Jobbar och jobbar och på sina lediga dagar är men och hjälper ens vänner..
Jätte roligt men Jossan ska flytta till Gbg idag och det gör lite ont i hjärtat när man ser tillbax på förra sommaren med screwdriver och röda skor. Möbel var väl ingen favorit men jag kan ta det.
Nu ska hon bli mamma och bli vuxen.
Jag tror absolut att hon klara de men hon var min sista länk som var lika full som jag förra sommaren.
Kommer absolut att sakna det!

Vem skulle kunna tro att allt skulle kunna bli som det har blivit.
vem?

Har haft en bra vecka och det kommer att bli bättre!
Nästa helg blir det bröllop och helgen efter det blir det till Gbg..
Eftre alla de måstena har jag en ledig helg att hälsa på hjärtat i småland!
Jag vill verkligen åka och jag måste.
Jag har verkligen velat se hur du har det och hur du bor.
Jag är ledsen hjärtat att det blev inställt men du vet ju oxå varför.. Jag kunde verkligen inte lämna stan då!

Jag hoppas att mitt liv verkligen reder ut sig snart för jag pallar inte att dela stad med en plasicpaddingmänniska länge till.. Men förhoppningsvis bli du en förortshora med tajts o vit blend=)
HAHA!

Nä nu ska jag dusha och bädda sängen..
Sen ska vi köra intervall-stepup med tyngder (flytta alltså).

See yah all!
O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0