Borde vara körkort på att skaffa barn!

Det kan väl inte vara så jävla svårt att ha sitt barn varannan vecka?
Att hålla sig hemma varannan helg?
Att inte skratta när ens dotter fått ett par lila foppisar hon älskar? Hur svårt?
Borde det inte vara körkort på de?

Medans jag har vänner och bekanta som inte kan skaffa barn eller inte får adoptera som skulle kunna vara världens bästa föräldrar!

Jag fattar bara inte hur en plasticpaddingmänniska som den får skaffa barn iom att hon inte ens kan ta hand om sig själv?




"På pappas kort dras dyrt smink, dyra kläder och dyra bröst.
 Hoppas det känns att sitta ensammen på ålderns höst"








Fan snart jobbat i två veckor i sträck.. jobbat ett dygn nu och går på nästa i morron.. suck.
Men jag har ju iaf ett jobb jag trivs med så man kan väl säga att jag är lyckligt lottad jämfört med många andra.
Kvittar hur man mår när man kommer på jobbet så får man sig alltid ett skratt =)

Har även kanon kolgor i sommar både vikarier och ordinarie=)
Tack!



Nä nu ska här fixas klart!

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0