SJUK!

har legat hemma sjuk sen i lördags men som tur är så har jag kanongoda vänner som tholle som har tagit hand om mig så jag har blivit bättre.
har inte ätit på fyra dagar knappt så har tappat massa i vikt men har inte fått tillbax matlusten än..
känns konstigt med tanke på att jag kan äta jämt annars..
mat är den enda fasta relation jag har i livet =)
haha

nä skämt o sido hoppas jag att matlusten kommer tillbaka i morron när jag jobbat endel..
ska tillbaka på jobbet i morron.. hoppas att kroppen orkar med det!

fan vill inte ha mitt jobb! hatar mitt jobb känns det som nu!
vill göra ngt annat!
jag vill bli klar med skolan, få en fast tjänst o inkomst!
kunna unna mig saker!
fattar inte hur folk orkar annat!
tim.vik. är skit!

Emma var här nu i kväll o då känndes allt bättre!
men nu känns allt ensammet igen!
fattar inte vad van man blir att ha sällskap jämt..
är man dessutom inte på topp så blir man ganska kännslig.. iaf jag!
tar åt mig mer och.. ja... kännsligare!

nä ska leta efter lite papper i nanna sen!

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0