inte så korkad efter allt va!?

<-- jag o Lollo=)
(JÄTTEGAMMAL bild lånad av mr T.)

idag känns allt bättre! NÄ BÄTTRE ÄN BÄTTRE!
jobbig dag på jobbet men vafan!
jag gillar allt med mig och framför allt min kännsla att stå för vad jag tror på!
jag var på deligationsuppdate med lite arb.kolegor idag (uskor) och fick beröm att jag var bättre på allt än uskorna=)
haha underbart!
jag har skrivitklart mitt arbete i kväll och täänker inte ens unna HONOM en sek av mitt liv till att må dåligt..
måste återgå till tvn nu ... de visar benknäckargänget!

saknar min Lollo men jag får la ta o ringa henne i morron =)

jag har hopp om att allt kommer att ordna sig tids nog =)

O&O/illA


Kommentarer
Postat av: hugo

vem är din blonda kompis? söt! kom till skövde i helgen!

2009-02-06 @ 00:57:16
Postat av: LOLLO

HERREGUD vilket gammal kort, vet inte ens när det är taget:P HAHAH LOVE YOU

2009-02-12 @ 22:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0