insperationen är tillbax!

ja det är sant!
jaghar fått tillbaka min insperation till skolan och framtiden!
jag vet inte vad som hände men nu har jag den igen!
skönt att veta att det finns ett slut på skolan.
jag har alltid kännt att jobb, jobb och jobb kunde bli en tråkig vardag men jag har kommit fram till att jag behöver ha ngt att göra på dagarna så man inte lessnar på livet!
sån är jag iaf!
och dessutom uppskattar man att vara ledig när man vet att man kan hitta på ngt och man kan unna sig att vara ledig för man har jobba en massa!
man uppskattar ledighet på ett annat sätt!

Individualitet?
vad kan man säga?
jag vet i dag vem jag är och vad jag strävar efter.
jag vet vad jag vill ha och vad jag njuter av.
jag vet vem jag vill vara och med vilka jag vill vara med!
känns så skönt att inte behhöva fundera över sånt längre.. eller ja... minder iaf.
funderar dock mycke på framtida förhållanden... med vem vill jag vara med när jag är redo att varva ner?
kanske inte kan göra så mycke åt detta nu men man kan ju alltid grubbla =)
det e ja bra på =)

karlar är ett spännande släkte.. haha eller vad ska man säga?
jag kommer aldrig att förstå mig på dem eller min relation till dem?
vad vill han egentligen?
ska vi fortsätta som vi har gjort?
undrar vad han vill ha egentligen.. vad vill jag?
jag hoppas att det blir bra is lutändan iaf!

var och fikade med Tholle och Julia hos Lena och Dåvik i em.
jättemysigt!
fick träffa deras lilla prinsessa! underbart söt!
blev semla, kaffe och sällskapsspel!
detta borde man göra igen! då tar jag med skippot och spöarskiten ur dem! =)
    



klockan börjar bli mycke så det är väl dax att krypa ner.. även om jag inte är trött..
skulle kanske nanna då ja ska till skolan och vara allert i morron..
haha men jag har iaf hunnit plugga i dag.. kändes riktigt bra!
orakt med verkligen!

NATTINATT!

O&O/illA

Kommentarer
Postat av: Oskar Herrmansson

fan va rolig blogg! keep it up! ill read!

2009-02-06 @ 00:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0