HAHA hur kunde jag vara så DUM!?

så dum.. att jag trodde att allt kunde vara bra!?
va!?

sitter nu halvägs inpå natten o väntar på att pastan ska koka klart så jag kan packa matlådan för morgondagen..
suck..
sov hos tholle en stund men fortfarande inställd på att sova ett år efter dagens telefonsamtal!
ville verkligen inte prata med HONOM i dag av alla dagar!



är detta utvägen?
ar det de enda man kan göra för att slippa?

hade ork o tid men nä... slutade med att jag blev så överrumplad att jag inte gjort ngt.. bara tänkt och grubblat förmycke!
fattar inte vad HAN vill ha ut av att få andra att må så dåligt?
kanske dax att byta nummer igen o namn kanske? flytta?
jag vill verkligen ine ha med varken HONOM eller HANS ididottag att göra!

borde verkligen nanna nu!
får vara glad att man får jobba iaf...

får komma på ngt bra att göra åt detta snart..
vad kostar det att lejja en lönnmördare?
vore värt varenda öre!

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0