är hemma i dag med massa plugg!

ja så illa är det!
undrar vad fan min lärare hade tänkt sig när hon skrev uppgifterrna?
jag fattar inte ens hälften och det hjälper inte att man är helt borta i huvet fortfarande efter flunsan!
herregud.. folk vet inte vad de snackar om när de säger att de är skoltrötta.. jag har gått i skolan mer eller midre jämt sen jag var sju och i år fyller jag 23... fatta hur många år det e =S

men men ... inte långt kvar nu..
vad ska man göra sen då?
alla mina nära o kära har mer eller m,indre stadgat sig...
skaffat sambos, killar, förlovat sig eller annan skit...
jättroligt för dem men för fan.. vi e inte urldriga än=)

jag vill bara få mig ett jobb o sen bara ha kul!
jag vill resa eller annat..
vet inte ens om jag vill bo kvar.. och då snackar jag inte bara om stan...
kanske flytta utomlands ett par år eller så..
jag vill lära mig att tatuera, vill bli brandman och hinna jobba med djur innnan jag ger upp o skaffar mig en familj,.

när blev det mordernt med familjeliv igen? sksaffa barn?

jag fatttar bara inte...

kanske låter som jag är arg eller irriterad men det är jag absolut inte men jag kan för min gud absolut inte fatta vart llt tog vägen.

fast det kanske är som mamma säger och att jag redan har fått det ur systemet.

jag har haft sambo, varit förlovad (2x) , haft barn i boendet , gjort min stora flytt i livet.

känns som jag vet att jag inte behöver den tryggheten längre.


det ända som jag saknar är den familjen som alla andra har att åka hem till vid jul osv...

jag har mamma men resten vill jag helst inte gå in på mer..

jag har en fin lägenhet och finfina vänner som jag inte skulle byta för allt guld i denna värld!

men man saknar ngt när julen kommer och man inte gör annat än jobbar och umgås med de vänner som inte heller har ngn..

jo de är som en familj men ändå inte samma sak!


nä nu ska jag plugga lite till, skicka in skiten och vänta på att vaktmästaren ska komma o kika på mitt mögliga badrum!

usah.. vill inte!

men men!


O&O/illA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0