större människor?

att ha ngn att se upp till är väl bara bra...
att kanske måtta efter lite i livet och gå lite efter i deras fotspår när livets vägar kommer till korsningar
men när man praomt ska börja se ut som tvillingar bara för man är systrar har det väl gått lite för långt?
när en lillasyster gör allt i sin makt för att se ut som den hon ser upp till?
när man släpper de små egenhetr man har för att bli precis som ngn annan... trotts att man bara mister sin familj och sna vänner? då kommer då den eftersläntande frågan: är det verkligen värt det?
jag kan för min gud inte förtå att när man kommit ur höstadiet och allt och inträtt i en vuxen ålder(med barn) att man måste käms så hårt och offra så mycke verkligen för att vara ngn man inte är?
jag är en stolt både lilla-och storasyster och jag kan verkligen uppmuntra folk att vara som de verkligen är!
jag skulle aldrig kunna tänka mig att offra så mycke för att leka ngn annan och skulle bli mycke förvånad om syrran inte gick sin egna väg!
detta handlar inte om att vara ointressant eller inte vara social utan snarare att en människa är så stark att den vet vad den vill ha utan att offra allt man själv är!
är den man ser så upp till verkligen en så mycke större människa?

sen kommer vi in på människor som ljuger om allergier!
va!? tragiskt men det är sant.. ja jag kan peka ut ett par!
att fejak en allergi mott djurpäls bara för att man antagligen vill slippa flytta sina "vänner" och sen inte tåla kaninskinn som denna människa trodde vi hade tagit bort från verkstan medans vi bara lagt undan den där inte hon såg och hon blev "MYCKE bättre" av detta!?
att man som allergiker ska tåla en katt som är född på hösten bättre?
HAHA ingen köper din skit!
sen kommer en kille in i ditt liv och stackars katten åker ut för din sk allergi blir värre? elakt!
finns det ngn som helst risk att man inte klarar av ett djur ska man fan inte skaffa det!

jag kan bara hålla med Mr. T (http://www.thollessanningar.blogg.se/) att bärgaren kommer fr söderhamn! HAHA


sen kan man som jag har förklarat innan (ivåras tror jag) offra sinna bästa vänner som har ställt upp i alla väder för en jävla brud som ändå inte ville ha dig? så nu sitter du där bitter o jävlig!
hoppas det var värt de!
jag har lärt känna nya människor som är underbara och man känner att man får ngt tillbaka när man ställer upp på dem och skulle det vara ngt som inte stämmer skulle de inte ta ett haövår  på sig innan de snackar ut om det ...



dagen låt efter mycke om o men blir:  flogging molly - drunken lullabies
en underbar låt som kan få vem som helst att bli på bra humör igen!

nä sla ringa mamma o tjöta lite!

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0