"spegel, spegel säg mig..."

"... vilken film som har ett jättadåligt slut?"
HAHA kan jag svara på du! det e Mirrors!
såg den med offi, sandra, rickard och arjana nyss! herregud!
den hade verkligen chans att vara en kanon skräkis när man sett 3/4 av filmen men slutet förstör allt!

det senaste har varit bra...
haft lov från praktiken nu en vecka då de har haft sportlov och passat på att vara i skolan och avslutat Alt.med.-kursen med ett MVG till! =)  och jobbat en hel del.
sen skulle jag ha varit med Emma till hennes jobb o gjort ett studiebesök inom psykiska funktionshinder men blev sjuk..IGEN! fan hinner knappt bli frisk innan jag blir sjuk igen!
men jag vet ju varför oxå!

dagen har varit kanon! mått mycke bättre och passat på att städa lite, tvätta en månads tvätt eller ngt, ätit soppa o nybakade scones med Jossan och Sandra!

mycke trevligt!
sen stannade Sandra medans Jossan-strumpan var tvungen att dra till jobbet och vi bara spenderade resten av dagen framör datan/TVn. efter detta var det dax att dra till Offi som lagade pannkaka när vi kom! gott!
sen kollade vi på filmen i fråga.. hmmm

igår var jag o tog en snabbfika på Blå med Kattan! jättemysigt! orkade verkligen inte sitta hemma en dag till! jag har kännt mig för frisk för att vara hemma men för sjuk för att stå förberedd för jobbet heller.
sen var det hem o pyssla med julia! vi gjorde LP-skålar!

hur kul som helst!
vi kokade fudge som blev kola men gott endå och tittade på Bilar med Tholle, Jossan och Sandra!
mys som FAN!

nä ska väl ta o nanna eller ngt!
vara hemma i morron me så ja vet att jag inte smittar gullungarna på praktiken säkert!
men får plugga i stället då!

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0