MUMS!

kärleksmums alltså!
jag o Julia bakade i kväll.
underbart gott men framför allt roligt.
underbar unge med en underbar humor!!!


i dag var man på praktiken igen och gick bland annat igenom mina mål.
detta tyckte min handledare var löjligt då jag gjorde ett lika bra jobb som de andra som jobbade där sen undrade de om jag vill börja jobba där på inringning! kanon!
min lärare kommer på besök i morron för att se hur det går och jag kan inte vara nöjdare med livet!

sen var jag i skolan och påbörjade vårdpedagogiken med första handledningen.
även den gick kanon bra!
sen hem till Tholle o bakade med grisen!

i morron kommer det nog inte hinnas skriva så mycke iom att jag ska gå mer eller mindre från praktiken till jobbet o jobba till 22!
underbart men vad gör man tydligen inte för pengar!?

ska bli gött att bada på praktiken i morron!
bara vi i varmpolen!
mmm..

nä borde väl verkligen sova nu... som vanligt!?

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0