I miss u so mutch, so mutch, so mutch!

ja så går låten!
japp.. dagens låt!
det blev en självklar förälskelse när Mr T. spelade denna för mig!

Billie the vision and the dancers- I miss u

helt underbar!
den tilltalar mig eftersom jag miste min farfar i höstas! han var min bästa vän och den delen av min familj jag verkligen visste var jag hade och han var väl den säkerheten jag hade.

han var alltis stolt och visste att jag skulle klara mina motgångar!
det mesta i denna låt passar som handen i handsken på mig men jag rekomenderar verkligen att alla andra letar upp den och lyssnar för den är så mysig!



har haft en helt OK helg!
jobbade i dag 7 till 14.30 men blev kvar på jobbet till eftre tre så jag han mysa med min underbara  Lollo!
hon började tre men kom tidigare så vi kunde ta en snabb uppdate=)

igår vart jag leig, bara sådär men hade väl typ räknat med att jobbet skulle ringa men jag klarade mig =)
men choken av att ha en helt ledig dag blev lite överväldigande.
jag har inte fått mina skolböcker än så kunde inte plugga o hemma ville man ju inte spenndera en helt ledig dag ju!
det blev en fika på Blå med Mickemäsk och senare på kvällen film hos Micke o Christina med Tholle!
de bjöd på tacos vilket var en dröm nu när man är så pank att man går igenom nudelförådet just nu!
blä!

har funderat på att skaffa hund nu när skolan har tagit slut men vet inte riktigt än..
tror nog jag väntar tills jag fått fast jobb o kanske kan hämta valpen under semestern o så.
dessutom har jag bestämt att det blir en weekend i london med Lollo i höst med mysigt hotell och shopping i massor=)
underbart!

nä ska väl dona lite nu!
kommer mer info snart!

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0