BORDE VERKLIGEN SOVA.. för länge sen!

ska upp tidigt i morron på praktiken sen iväg till jobbet ganska direkt efter... jobba till 22.. hem sova o börja 7 pålördag igen.. suck!
men vad gör man egentligen inte för lite pengar va!?

ja veckan som gått har väl varit ok..
haft APU (trivs som fisken  i vattnet), pluggat, jobbat o stått i!
igår kväll när jag skulle gå igenom lite skoljox så poppade jag mig lite popcorn bara för att unna mig ngt gott.. trodde jag.. haha.. slutade med att microfanskapet brann! suck!

va fan!
så nu har jag ingen micro heller!
får la köpa en ny när jag blir rik!

idag har jag varit på min APU, fixat o donat hemma, fikat hos Lollo o tomas, fixat grejjor på nätet hos tholle o nu e de dax att nanna!

mer info i morron kv!
nattinatt

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0