Landing In London!

Eller hur!?
HA!

Till er som inte riktigt kan bestämma er hur ni vill ha relationer till folk säger vi bara :"FUCK OFF"
Jag är sååååå fruktansvärt less på att locka upp efter alla andra när ja inte ens har en enda vän (lägligt nog) när jag behöver det.
Helt ärligt har ja ingen då!
Jag existerar tydligen bara när man behöver ngt eller ngn som kan stödja för den däringa illA hon ställer alltid upp...
Vet ni vad!? DET E SLUT MED DE NU!
Jag behöver inte er uppenbarligen för jag står här o lever o andas (uppenbarligen) utan er!

Jag e så less på att "äta andras rester"
Är det bara de ja är till för o duger till?
Helt ärligt! Vem fan skulle inte bli bitter då???

Även den närmaste vännerna kan försvinna när man behöver dem som mest tydligen.
Hata jul.
Hata folk.
De skulle bara veta!

Hmmm ser dock fram emot att åka o mysa en dag med Jossan på fredag =)
Skönt att att träffa en vettig människa =)
Fast hon är ett gravido =)

O&O

Kommentarer
Postat av: Jolinen

du! Vad gör du i helgerna nu?

Puss!

2009-12-20 @ 00:48:47
URL: http://jolin247.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0