underbara tokiga värld!

var på skolan i fredags o skulle ta venprover! ( på plastarm) gjorde fem stick och två rör  varje stick och alla vart kanonbra!

    

har aldrig haft så roligt på skolan som då känns det som..
vad skulle jag gjort om jag inte hade dick eller malin i mitt liv!
ska snart ut på praktik och ska vara på en rehabavd. skulle varit sjukhus men men .. man kan väl inte få allt antar jag =(

ska snart dra till jobbet igen!
jobbar delad turi dag =( 7-10.30 och 16- 22 och i morron 7 till 16.30! orka! men ska nog vara ledig på måndag o bara mysa med träning o leka med tjejerna på måndagkväll.. mmm...  längtar!



nä ska la kila nu!

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0