solen skiner i dag med!

sitter hem o e ledig i dag med! underbart!
känner mig lite krasslig idag med men försklylningen är mer eller minder över!

ska kanske träffa en gammal barndomskompis imorron!
ska bli kanonroligt.
har inte sett henne påflera flera år!

ska ut o gå en stund sen när naglarna har torkat..
kanske ta en lite runda bara för jag har missat träningen denna veckan!
är otroligt uttråkad av att vara ensammen!
alla jobbar som vanligt eller är ute o reser.. men men det ordnar sig nog,

vad ska man säga om livet då?
det känns som om man borde må dåligt av så mycket men det finns inte en uns av det imitt huvud just nu!
de säger att alla kvinnor oavsett sin ålder har en osäker tonårsflicka i sitt huvud men jag kan nog säga att min är på semester och jag hoppas att ho förblir det ett tag!
de sissta månaderna har varit ett helvete på fysiskt och framför allt psykiskt.. men det känns som det vänder nu! eller ja.. jag vill att det ska vända och jag låter det göra det!
bara att annvända sig av det positiva och stänga ut det negativa!


jaja kommer mer i kväll för nu har nagellacket torkat!

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0