sjukling i dag!

somnade ganska direkt efter jobbet igår mmen tänkte inte mer å det för dagenhade varit ganska så tuff.
hade tränat, varit i skolan och jobbat.
herregud vad ska man säga.. jag vaknade i morses och  kände att det bara inte funkade.. inte alls!
skulle ha tränat med lollo i morses vid sju men det gick inte som sagt..
kom knappt ur sängen och när jag väl kom upp från sängen så kändes det som huvudet skulle explodera!
jag ver täppt och hade en hals som inte alls ville vara med. jag trodde jag skulle smälla av när inte ens mina ögon hängde med!
jag ringde gymet och avbokade passet för både mig o lollo o sen skulle jag ta av mig från inringningslistan på jobbet men då funkade inte min kalender på freetime! suck!
bara att ringa desiree på resursen och be om hjälp.. gick bra tillslut.
i säng o sov en timme till.. sen upp  till skolan.. hade inte läst något av vad jag skulle dessutom tappat mitt papper där det stog vad jag hade kvar att läsa! blä! men kom dit.. gjorde lite nytta genom att lägga upp hur jag ska läsa det sissta jag har kvar men fick samtidigt dödsstöten att jag inte kommer att vara klar till jul! FUCK!
det är gränsfall att jag kommer att klara av fram tills jul men jag måste klara av detta nu!
ok! en dag och en sak i taget nu!
ska ut på praktiken nu nästa vecka.. får se hur det kommer att gå! ska läsa klart psykologin under de fyra veckorna! suck!

jaja .. nog klagat!
mamma ringde i dag!
hon hade drömt om mig i natt.. var orolig över att något har hänt.. men det enda nya var väl förskylningen!
att prata med henne fick mig att inse mycket! som vanligt men detta slog mig i dag verkligen!
jag ska fan inte nöjja mig med vad som helst! gör jag det så visar jag alla rätt! jag är den ENDA som kan bestäma vad jag är värld och om jag är eller inte är värd dittan och dattan! jag är värd allt jag vill ha.. enda kruxet är att jag inte är en bortskämd snorvalp som får allt betalat för mig så jag får kämpa dubbelt såmycket som dessa varelser!
men som Martin Thimell en gång sa: - är det inte värt att kämpa för är det inget att ha!
så sant!

nä ska slå ett sla för organisation nu och gå igenom lite skolgrejjor så jag blir klar nån gång!

puss o hej! lever-fucking-pastejj!

O&O/illA

PS: jag e den bästa människa jag vet, både smart och snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0