måndag!

och ledig!

vad ska man göra? självfallet finns det ju städ o tvätt att ta reda på men hur roligt är det då?
ska snusshopa med Lollo sen! ta tag i livet o dra ner på rökningen lite iaf..
man tappar ju kondis så det heter duga när man håller på som man gör!

tjejerna kommer ikväll på klädbytarkväll som vi fattiga får hålla oss till.. haha
emma, jossan, lollan och lollo kommer nog.. får se vilka som dyker upp.

ligger nu o funderar på  vilket hörn i lägenheten jag ska börja i.. hmm...
fan vill ha ngt att göra.. kanske ta o träna lite senare om jag orkar..
har ju precis blivit av med träningsvärken!

har jobbat hela jävla helgen.. usha vad trökigt.. jag kan inte fatta att jag har håll på så här hela förra halvåret! fuck!

är lite fundersam var man kanske har sina vänner... man ska ju lyssna på dem och tro vad de säger men efter vad som har hänt i våras så e de lite svårt.. speciellt när en del goa vänner inte menar vad de säger.. jag vet inte om de ljuger för mig eller den andra parten! kanske lite av båda. det får mig att börja fundera iaf.

men men ska väl ta tag i städantet nu då! vill inte!

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0