ligger hemma efter träningen!

fy fan vad jag har saknat träningsvärken i rygg o magen.. man kan knappt röra sig men det e så gött!
gick hem direkt efter passet o klenade svett på tholle så han vaknade!
ska snart i väg o handla sen blir det nog plugga hela dagen!

ska läsa massa medisinskgrundkurs.. blä..

har dessutom funderat lite på livet igen!
har aldrig känt mig starkare än nu!
jag kan betala mina räkningar SJÄLV!
har inte behövt hjälp på sex år o inte de närmaste sex åren iaf!
jag kanske är fattig men det är mina pengar iaf..
känns så skönt att jag kan ha en bra lägenhet med alla bekvämligheter som mobil  o hemtel, internet mm..
även om det e dyrt!
känns så jävla bra att vara sin egen!

nä ska handla nu!

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0