kväll med brudarna?

vilka brudar?
offi o jossan gjorde en snabbvivit, lollan o emma fick förhinder så slutade med att jag och lollo fixade naglarna o spionerade på folk på nätet!
säger bara det : - jag skull fan kunna jobbar för FBI! haha damn im god!
ska snart nanna... har precis läst lite läxor!



vill ut i helgen med de gammla babesen!
saknar myset på ballkongen på dotorpsgatan med lollo, bobban o fidde! oh my good!

'

ska upp i morron och träna vid åtta, skolan mella nio o tolv o sen avsluta dagen med att jobba mellan 15.45 och 22.. underbart eller hur!?  NOT!
men jag måste säga att jag sover bäst när jag har haft en sådan dag!

pratade lite med lollo om livet idag!
det är så gött för hon förstår precis vad jag menar!
jag har bara ett par människor kvar i mitt liv jag litar blint på och dem skulle jag offra allt för!
jag har betämt mig för att inte vara så blåögd som jag har varit fram tills nu,, vad jag har sett så ska man inte vara en trevlig tjej utan man borde egentligen bara bry sig om såg själv för att övreleva.. tyverr är inte jag en sån tjej men jag kan sluta lita blint på vad människor säger innan jag blir sårad..
jag håller mig till mina vänner som jag vet var jag har och har mina inte så nära vänner på ett ytligt avstånd tills de bevisat motsattsen och sluta ge människor flera chanser! bränner de mig en gång så åker de!
jag måste sluta tro gott om alla!
jag vill så gärna!
ni ska bara veta vad jag har försökt tycka bra om folk( bla. person nr 3) men det är ingen mening!
man ska gå på sitt första intryck till motsattsen är bevisad!

nä nu ska jag dra tholle från soffan till sängen o krypa ner med min snarkande tisse med!
 
nattinatt!

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0