KOMIK!

haha!

det är roligt när det slår tillbaka på människorsomförtjänar det!
nu ska jag berätta en liten rolig historia.. hoppas att den får er på lika gott humör sommig så tidigt på morronen ( inte mycket som har den eftekten på mig så här tidigt).
tänk er in attni är person nr. 1. person nr. 2 har ni haft ett förhållande med i sex år, bott i hop, varit förlovad mm. men allt detta tog slut pga person nr. 3 som person nr. 2 har barn i hop med sedan tidigare. du ( person 1 och person 3 har inte riktigt gillat varandra under åren men det har inte varit ngn hemlighet men det har funkat då ni bara iprincip har setts söndagar vid barnbyte).
förhållandet mellan dig person 1 och person 2 tog slut pga att person 3 lyssnat bla på en avdankad pundarbrud med lila glasögon och en jättebaby som är över 30 som hade bestämt sg för att hata dig!(en helt annan historia), så du hade inget val än att flytta dig ur förhållandet för att person 2 inte ska mista vårdnaden om sin tös på snart sju år för mamman person  3 inte ville jag skulle ha henne på morgonen ( då person 2 jobbar skift o börjar fem på morgonen) eller överhuvudtaget träffa henne iofs.
det slutade med att du (person 1) får träffa henne för enligt lag kan person 3 inte enväldigt bestämma det då de har delad vårdnad och nu får person 3 även åka upp till person 2 på morgonen runt 4.45 för att ha tösen fram till att person nr 2 kan ta frukostrast och köra tösen till skolan( det som du gjorde innan all skit) så får se nu hur länge person 3 orkar med detta men det borde väl inte vara nåra problem då hon inte har ngt privatliv längre eftersom hon skrämt i väg de flesta få som faktiskt ville umgås med henne! haha svinhugg går igen!

haha skämt o sido  kanske det inte är så kul för en utomstående men jag kan säga att jag njuter av att se henne i sin egen skit hon har varit så duktig att skapa för sig själv.
jag vet hur liten hon är som människa och att hon ärså osäker på sig själv att hon får en mus att framstå som en superhjälte!
det är roligt med människor!
väntar nu bara på nästa smäll så jag kan skratta lite mer..
lovar att berätta mer!



för övrigt är allt ganska bra!
sjukskrivningen tog slut förra måndagen.. ja en vecka sen idag..
har gått kanonbra med skola, jobb och träningen..
har varit lite mycke att hinna ikapp men det har gått bra..

ska nog ta mig i kragen nu när jag inte börjar jobba fören 11.30 att testa träna tidigt i dag med om det finns ngt roligt.. ska vänta ngn timme o sen ringa lollan så ho kommer upp i tid!

dax för frulle!

O&O/illA
for real!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0