kanske sista sommarsolen i år!?

sitter just nu på min underbara balkong på fönsterbläcket i gassande sol!
bara njuter av lediga minuter innan jobbet!
jag vet att det kommer att vara mörkt och kallt när jag åker hem efter jobbet vid 22 så passa på att njuta riktigt mycket nu!
vaktmästarna till huset bervid klipper gräset och inte ens ljudet av gräsklipparna stör mig! njuter bara av lukten och försöker att spara det inom mig tills vintern då jag kan behöva det!
ska vara på jobbet om en timmen men värsta delen på dagen är redan gjord! har varit på gymet vid åtta sen iväg till ksolan mella nio och tolv.
funderade ett tag på att ta en promenad innan jobbet men fastnade på ballkongen!  drog medmig datorn ut och känner mig som en ricktig sommarhacker=)

vad har man nu att minnas från sommaren 2008??
jo .. hmm.. låt se nu..
festivalandet med jossan: wcr i gbg i juni.. underbart minne fast vi missade tåget o bilen hem och fick sova bland uteliggarna! sen var det rassle då jag fick åka hem tidigare pga slagsmål med en emo-brud!
sen har det varit skippospelandet på ballkongen med emma stekheta dagar!
badandet vid otten med jollia, tholle, lollo mf!
när jossan, offi och rickard kom och åt middag hos mig och vi tog med oss en termos med kaffe oc h finkopparna till otten och pickninckade vid vattnet och spelade skippo tills knotten blev för många!
startade upp på nytt med ett nytt jobb. underbar chef och mycket bra arbetskamrater!
hoppas att det finns möjlighet till fast efter jul!
hmmm... har trotts allt varit en bra sommar.. mys i sol som regn!

nu väntar bara hösten med mörker o kyla.. men då kan man ju alltid krypa ner med goa vänner och en kopp te under en pösig filt och mysa.. gnälla när man ska ut i kylan och unna sig lite tid innan nästa badsäsong!

hepp hepp!
dax att byta om till jobbet!

svill inte läna solen!

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0