KAFFE

.. var vad jag behövde för att bli av med huvudvärken jag gickmed i två dagar..otroligt..
har varit helt sjukt bra och gött att vara ledig en vecka.. snart slut på friden men kanske lika gött att hoppa upp i sadeln så jag blir klar i skolan snart.. haha



ligger hemma mitt i natten o lyssnar på lite goa låtar("Beer"-Reel Big Fish) o myser med katten på ryggen!
kan livet vara bättre.. vill inte gå o lägga mig..måste göra bra saker i morron! typ diska, städa och tvätta o annan skit..

ligger mestpå kvällarna efter dubbelavsnitten av "sex andthe city" och funderar om livet verkligen blev som jag velat??
har ju mist min familj känns det som och jag är fortfarade medveten om vilkas fel det var.
jag vet dessutom att hela stan vet vad som har hänt iom att vissa sladdertackor inte kan knipa käft till människor det absolut inte rör!
och de som jag trodde var mina vänner sominte har hört av sig på hela sommaren och garanterat vetat vad som hänt kan faktiskt bara fara åt helvete för UPPEBARLIGEN behöver jag er inte!

nu flög helt plötsligt Papa Roach på med "scars" .. 
underbara quinna ---> Lollo!

haha man börjar ju fundera lite på att man har tappat hälften av sina vänner under en sommar men inte en enda jävel som kan säga vad jag har gjort! så för mig ärinte dessa människor en förlust! vill du ha sånna som kan göra så en gång så kan jag lova dig att de kommer garanterar en dag vända dig ryggen med! grattis! du får dem! så gärna!
vet i dag vilka jag har vid min sida och skulle offra allt jag har för dem!
ganska skönt att få klart vem som är värld att lägga tid på och inte!
jobbigt som skam  vissa dagar och det kan man inte hymla om men jag vet ju som sagt att ni läser så gotta er ordentligt nu! jag har mått piss vissa dagar men nu är jag på topp igen och ni kan aldrig dra mig ner i skiten igen!

tack snälla ni som funnits i sommar när jag verkligen behövt er!
har haft en underbar sommar som tog slut alldeles för fort!
har lärt känna nya människor som är helt underbara och lärt mig att ronnebyare INTE är skåningar utan de kommer från blekinge! =)

in love and war... u know the rest!

ska ta en ödsligt tyst natta ryk o nanna sen.. duktig dag i morron!

O&O/illA

Kommentarer
Postat av: Tholle

E de normalt att bli gråtfärdig när man läser här??

2008-09-05 @ 15:17:51
Postat av: korv jossan

åh snyft... va ja e stolt:) ronnebyare är blekingebor och inte skåningar :)

Hjärta! Puss

2008-09-15 @ 21:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0