jävla praktik!

fy fan!
man kännde sig ju inte välkommen iaf!
fy fan vilket bakslag!

man kommer på morgonen och har förväntningar att mankanske till och med skulle lära sig ngt!
sisst jag var ute på APU så var jag på ett gruppboende för utv. störda och trivdes som fiken i vattmet från första sekund men i dag var jag gråtfärdig när jag kom hem på luchen!
fan vad ska jag ta mig till om det fortsätter så här i fyra veckor?? då går jag ju för fan på knäna!
får ge det nåra dagar och funkarinte det så får jag helt enkelt ta kontakt med min handledare på skolan och hon tar mig på allvar det vet jag!
så gött att ha ingvor som stödjer mig! hon är inte min handledare egentligen men jag har så bra kontackt med henne och har alla individuella handledningar med henne just nu och hon lyssnade när jag sa att jag inte vill släpa fötterna efter mig vad gällande skolan!
så nu ska jag ha vara i skolan på exta timmar, plugga hemma i dubbel tackt, jobba så jag kan gå runt och ska därimellan hinna med ett sk privatliv och vänner.. hur fan gör folk sånt här?
jag fattar inte!

nä ska kolla lite i böckerna o sen dusha innan jag går i deck :)

nattinatt...





and... dont let the bedbugg bite!

O&O/illA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0