helgen som varit

hmm.. vad ska man säga. kanon helg faktiskt!
haft massa mys o massa roligt med de goaste människor jag vet!

fredagen:
först till skolan! hmm lite sorgligt med sissta lektionen tillsammans innan APUn men men ..
sen hem o byta om för att ta tåget till skövde och möta upp Liza som har flyttat dit!
roligt som skam att se henne igen =)

sen på kvällen skulle vi ut på stan med Lollo och Thomas o käka på "matfestivalen" i FKP .. haha blev inte så..
blev vin o öl innan hemma hos sötisarna o sen till stan för att inse att kön var lång som faaaaaaaaaaaaaaaan. så vi sket i den idén och tog pizza istället!  funkade bra det med=)
sen gick vi hem till Micke och Christina och kikade på en sketkonstig film som ingen förstog med en liten flicka vars föreldrar dör av överdoser och de stoppar upp pappan mm... mycket märklig!
det var en kanon dag som jag gärna skulle göra igen!
det visar sig att man har vänner man kanske inte hade räknat med som kommer och ställer upp när man minst anar det och det känns så skönt att veta att jag har er efter allt!

Lördagen:
vakna! JOBBIGT! trött!
upp o busade med tholle tills jag ramlade ur soffan och ett glas gick i krash! haha men det var ju inte tråkigt!
mötte upp Lollo och Thomas på lillablå och käkade frulle tillsammans vid halv ett men men =)
sen var det lite nödvändig shopping som gällde!
sen var det hem och städa och vila lite!
Lollo kom mot kvällningen så gjorde vi oss lite vackrare och drog hem till Sarha där Choffe och Tom var!
underbart.. förfestade med goa minnen och pinsamheter! hade en överläggning om vart gränsen för att bli hora låg.. haha
sen var det till Terassen med Sarha och Choffe.. skönt att få med lite folk oxå!
slutade med att man sprang på massa gammla goa vänner och bekanta och hade underbart roligt"
till och med Kniven var där! haha
drog hem till Tholle efter krogen! Thomas gulleplutten körde runt oss och hur han orkade med oss är ett under så den killen ska verkligen ha en medalj eller ngt..
     

söndagen:
NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! klockan ringer kl 05.45! VILL INTE JUH!
jodå! bara upp till jobbet som gäller! hmm.. bara att bita ihop!
jobbade världens onödigaste tur.. 7.00 till 10.30 men men ,am får ju ta vad man får!
mådde så illa att jag trodde jag skulle dö..
kommer inte ihåg hur jag cyklade till jobbet ens så den vården blev väl speciell;)
sen kom Tholle o hämtade mig och hade handlat till en jättefrulle och vi bara myste fram tills jag somnade på soffan.
sen väckte han mig vi tvåtiden.. näääää inte igen!
bara att kliva upp igen!
ska till Tibro och kolla Thomas match där.. var iofs roligt när man väl vaknade till.. slutade med att de vann! hurra!
GO JÖNSSONLIGAN! fniss!

sen var det film med Lollo och Thomas på kvällen för att peppa för nästa helgs match!
det blev "mean machin" underbar film!


som sagt har det varit en underbar helg!

dessutom fyllde mitt lilla sötnöt Emma 22 idag! GRATTIS gumman!

sötisen följde med mig till KSS idag på återbesöket! jätteskönt att ha en så bekväm människa med sig som bara får en att slappna av ordentligt!
gött! jag är fullt frisk nu och så har lite ändringar att göra i mitt liv bara!


ska fixa lite nu innan praktiken börjar i morron!

O&O/illA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0