En ledig tisdag!

och det har varit helt underbart!

var på gymet med Lollo vid 08.00 och körde 30 min core och 30 min spinning. underbart vad pigg man blir..
sen var det av hem till Lollo o Tomas för frulle! mmmm gott o i gott sällskap ;)
sen följde min underbara quinna med hem till mig o myset nån timme innan hon skulle iväg på jobbet..
så mysigt!
var länge sen vi umgicks så här!
har verkligen saknat det!

har städat i dag och tvättar just nu.. så gött.. ligger nu på min nybäddade säng med kissen o bullen:)
har lyssnat på massa bra musik o bara donat här hemma.. underbart att bara låta dagen gå.





har fundilerat lite på livet igen.. eller ja.. gör jag väl mest hela dagarna.. haha
har kommit fram till att jag har inget att vara arg eller ledsen för!
jag har mina vänner, min katt, min underbara lägenhet, snart två utbildningar och ett jobb jag trivs med (för nu iaf)
jag klagar inte på något!
har ju inget som binder mig till stan så om jag vill flytta kan jag göra det i morgon!
villl jag byta jobb kan jag göra det!
vill jag plugga eller resa eller vad som.. vet du va!? .. då kan jag göra det med..
ganska skönt att jag har så go familj och vänner här i falköping som stödjer mig och är srolta över mig.. det betyder allt!

jag hoppas att jag aldig kommer att behöva flytta just nu för jag har allt jag behöver här!




har en gammal skolkompis som har flyttat till skövde i helgen från mattmar! underbart.. vill att det ska bli lön så man kan komma o hälsa på henne.. har fan inte ett ruttet öre på fickan nu men jag klarar mig nog.. som vanligt,,
har varit massa kostnade denna månad som jag inte hade räknat med.. läkarbesök, penicilin mm
vore så roligt att se henne igen då jag inte har sett henne på flera år..
vi var bästisar när vi gick i mattmar skola.. haha lekte med ponnyhästar och sånt man gör när man äri den åldern.. hoppas att hon är som hon var sist jag såg henne!
om der var någon som jag skulle vilja skulle flytta hit från min barndom så skulle jag nog ha valt henne! tro mig..
känns bara lite konstigt då ingen från mitt sk. "gammla liv" varit här i falköping och hälsat på.. men det är nog verkligen inge problem! hoppas jag iaf!




lysnnar nu på Kid Rock nya singel - all summer long.. underbar.
vad har härnt i sommar då.. jo bytte jobb tillo börja med! slutade på hjorten då det inte funkade med min sk. chef! idiot!
nä det stället klarar jag mig utan!
jag har funnit nya och gammla vänner - bla. ronnebyarna framförallt jossans tuss e la go! :)  trevligt folk som 17!
har varit ute på idiotresor som ni kanske har läst om.. med jossan.. åkt på ren inution till halmstad mm..
fick mig en nästan-hjärnskakning! haha emoslagsmål!---- > jag vann!
jag har byggt upp mig ganska mycket efter vårens bravader av vissa infödingar här i stan men det har bara gjor mig och framförallt min relation till tholle starkare! haha jag vet att det är svårt att förstå hur jag tänker men jag har betämt mig för att inte låte dem lyckas med deras försök att styra mitt liv!
hmm har hänt massor men orkar inte tänka mer nu..

ska laga lite mat nu innan emma kommer!

kisses and fucking kräm!

O&O/illA  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0